Oppdatering av medlemsopplysninger

Postet av Fauske IL - Sykkel den 12. Nov 2014

I forbindelse med at vi har fått ny web-side har vi også fått forbedret funksjonalitet med hensyn til administrasjon av medlemmene.

Medlemsregisteret er koblet mot "Min Idrett", hvor alle kan se og oppdatere opplysningene om seg selv under "Min profil".

Opplysningene som er registrert på hvert medlem, er manuelt skrevet inn av klubbens medlemsansvarlige ved første gangs registrering av medlemmet. Dersom et medlem har endret adresse, telefonnummer etc. etter første gangs registrering som medlem, er det en fare for at dette ikke har blitt fanget opp.

Alle medlemmer oppfordres derfor til å gå inn på "Min Idrett" og kvalitetssikre personopplysningene sine. Linken til "Min Idrett" finner du til høyre på vår hjemmeside.

Det er for øvrig på "Min Idrett" at man finner sin lisens (når denne er betalt og godkjent).